Oferty pracy w kategorii Administracja, lokalizacja: Kraków, małopolskie

« poprzednia | Pokazano 1-25 z 27 rezultatów | następna »
Are you Italian speaker - Would you like to gain an opportunity to prove yourself and demonstrate your skills as Specialist in a variety of fields - Apply for job right now! Grafton Recruitment is supporting corporations in Krakow in recruitment process for multilingual teams working in the area of: Customer Service, Accountancy, Human Resources support. Your main responsibilities will be: - Provi...
Pełny opis stanowiska
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy: Absolwentów Filologii, pasjonatów języków obcych zmotywowanych do rozwoju w zakresie wsparcia Klienta lub księgowości ze znajomością jednego z wymienionych języków: niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, niderlandzki,czeski, słowacki, norweski, szwedzki. Miejsce pracy: Kraków Jeśli chcesz zdobywać wartościowe doświadczenie w pracy z innymi...
Pełny opis stanowiska
Aktualnie dla naszego Klienta do nowo tworzonego zespołu projektowego zajmującego się realizacją procesów zakupowych poszukujemy Specjalisty, który będzie odpowiedzialny za całość zakupów dla firmy w obszarze IT. Zakres codziennych obowiązków: - wyszukiwanie odpowiednich dostawców - kontakt z dostawcami urządzeń technicznych i usług IT - negocjacje umów - przygotowywanie przetargów - kontakt z kli...
Pełny opis stanowiska
Dla naszego Klienta poszukujemy absolwentów filologii romańskiej, posługujących się biegle językiem francuskim, na stanowiska w obszarze wsparcia zespołów w dziale Księgowości i Customer Support. Do obowiązków należy: - rozwiązywanie pojawiających się trudności dotyczących obszaru finansów, analizy finansowej - weryfikacja dokumentacji w języku francuskim - kontakt telefoniczny z dostawcami i Klie...
Pełny opis stanowiska
Currently for our Client industry leader in US and one of the biggest manufactuer world wilde we are looking for a candidate to fill a role of Client Relations Specialist with German Responsibilities: - Maintain communication with Clients from Germany market - Proces orders from clients. - Ensure that orders are shipped timely while fulfilling all customer’s requirements - Co-operation with other ...
Pełny opis stanowiska
Executive Assistant to HR Executive Business Area Administration City Krakow Language English Job for Professionals About us Capgemini is one of the world's foremost providers of consulting, technology and outsourcing services. Capgemini Business Services department is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finan...
Pełny opis stanowiska
Aktualnie dla naszego Klienta do nowo tworzonego zespołu projektowego zajmującego się realizacją procesów zakupowych poszukujemy Specjalisty, który będzie odpowiedzialny za całość zakupów dla firmy w obszarze IT. Zakres codziennych obowiązków: - wyszukiwanie odpowiednich dostawców - kontakt z dostawcami urządzeń technicznych i usług IT - negocjacje umów - przygotowywanie przetargów - kontakt z kli...
Pełny opis stanowiska
For our Client we are looking for: HR Specialist with French Your daily responsibilities: - Delivers a professional service to client in regard to the area of Administration HR - Processing requests - Daily operation in SAP system - Provide whole cycle of empoyee administration (from hire to retire) - Data maintenance...
Pełny opis stanowiska
Aktualnie dla naszego Klienta do nowo tworzonego zespołu projektowego zajmującego się realizacją procesów zakupowych poszukujemy Specjalisty, który będzie odpowiedzialny za całość zakupów dla firmy w obszarze IT. Zakres codziennych obowiązków: - wyszukiwanie odpowiednich dostawców - kontakt z dostawcami urządzeń technicznych i usług IT - negocjacje umów - przygotowywanie przetargów - kontakt z kli...
Pełny opis stanowiska
For our international Client specialized in outsourcing area we are currently looking for Contract Analyst with French Daily responsibilities: - Managing the portfolio of Clients and contacts - Analyzing and verifying contracts due to the Client's and procedures requirements in French language - Identifying risks in existing or potential engagements, amendments, contracts - Being in daily contact ...
Pełny opis stanowiska
A major and fast expanding international company, operating all over world is looking for qualified candidates to fill the position of Customer Support Specialist with Spanish or Italian language. If you would like to gain first professional experience or continue your career path, please send us your application. Responsibilities : - Providing support for foreign Client in accordance with the sta...
Pełny opis stanowiska
For our Client well known company which is working in area of Finance and new technologies we are looking for a Procurement Specialist with Czech/German language. This is newly created project which includes transition we are building new team in structures. Key responsibilities: - Coordination of procurement process - Releases completed requisitions for approval - Taking care of the correctness o...
Pełny opis stanowiska
For our Client international company which developing Service center in Krakow we are looking for a Back Office Specialist with Czech/Slovak Responsibilities: - Providing support and consultancy related to content on Client accounts - Verifying texts in Czech/Slovak language - Maintaining and developing of business relation with Business Partners - Preparing internal reports for Clients - Increasi...
Pełny opis stanowiska
Do you speak Italian and English? Do you have strong motivation to develop in Cracow in one of these areas: - Accountancy - Customer service - IT - Sales Are you open minded, ambitious and dynamic person? Send us your CV! Grafton Recruitment, leading recruitment agency in Cracow, is currently looking for Italian speaking candidates to work in various areas for the biggest international companies b...
Pełny opis stanowiska
For our Client - international BPO Centre, we are looking for people who are ready to take a position of Junior Buyer with German/French language. Job Description: - Cooperation with the client - Control over data correctness - Purchase order creation in the E-procure - Vendor Master Data maintenance - Providing support for French/German Clients and external suppliers...
Pełny opis stanowiska
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji która w tej chwili rozbudowuje swoje zespoły poszukujemy osoby, która chciałaby zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze Human Resources i pracować z językami obcymi. Obowiązki: - kontakt z pracownikami lokalnymi w języku francuski/niemiecki/holenderski/hiszpański - wsparcie pracowników w zapytaniach związanych z obszarem prawa pracy, urlopów - wpro...
Pełny opis stanowiska
Currently for our Client well-known company working in BPO sector we are looking for a candidate for position of Client Advisor with Czech/Dutch/Italian/German/French. Are you interested in boost your career and work with language - Apply! Responsibilities: - Understanding the customer's business needs - Providing support for foreign client in accordance with the standards adopted in the company (...
Pełny opis stanowiska
PRACOWNIK BIUROWY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO Data wygaśnięcia: 2018-11-20 Liczba wakatów: 5 Regiony: małopolskie Kraków LIMNUSWORK Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą - agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru 15504. Specjalizujemy się w wyszukiwaniu, rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech, Polsce, Austrii, Holandii, Norw...
Pełny opis stanowiska
For our Client, Amercian company based in Krakow, we are looking for open-minded and communicative person with fluent Latvian/Slovenian/Croatian/Bulgarian to marketing department. If you are looking for opportunity to develop in dynamic environment with people from all over the world this offer is for you! - Managing marketing content on website - Translations of texts - Preparing reports for mana...
Pełny opis stanowiska
Currently for our Client well-known company working in BPO sector we are looking for a candidate for position of Client Advisor with Italian/Spanish/German/French/Dutch/Portuguese Are you interested in boost your career and work with language - Apply! Responsibilities: - Understanding the customer's business needs - Providing support for foreign client in accordance with the standards adopted in t...
Pełny opis stanowiska
Dla naszego Klienta z branży FMCG renomowanej firmy międzynarodowej z 15-letnią tradycją, poszukujemy osoby na stanowisko:Junior Category Specialist . Obowiązki: - Wsparcie Managera w działaniach związanych z utrzymaniem i administracją procesów zakupowych - Przygotowywanie raportów, koordynacja zamówień, planowanie ilości zamawianych produktów, tworzenie propozycji zamówień i przesyłanie ich do o...
Pełny opis stanowiska
Our Client, the leading European e-commerce company, is looking for new joiners to the team. Company currently consists of 300 interdisciplinary Specialists and Managers from more than 30 countries who work at 10 locations across Europe in Sales & Marketing, IT, Operations and Administrative departments. At this moment, we are looking for a Junior Buyer who will become a part of a great team and w...
Pełny opis stanowiska
Currently for our Client well-known company working in BPO sector we are looking for a candidate for position of Client Advisor with Bulgarian/ Czech/ Latvian Are you interested in boost your career and work with language - Apply! Responsibilities: - Understanding the customer's business needs - Providing support for foreign client in accordance with the standards adopted in the company (via telep...
Pełny opis stanowiska
oferujemy - umowę o pracę tymczasową - płatny urlop, opłacamy składki ZUS - wolne weekendy - pakiet benefitów zadania - obsługa recepcji - obsługa firmowej linii telefonicznej i poczty elektronicznej - bieżąca obsługa przesyłek / korespondencji przychodzącej / wychodzącej - prowadzenie rejestru obiegu dokumentów - archiwizacja dokumentów - wsparcie w bieżących działaniach oczekujemy - znajomości j...
Pełny opis stanowiska
Dla naszego Klienta Mitsubishi Electric poszukujemy pracownika do działu logistyki oferujemy - umowę o pracę tymczasową (6 miesięcy) z możliwością bezpośredniego zatrudnienia - atrakcyjne wynagrodzenie - premie kwartalne - dodatek do dojazdów - kartę Multisport - prywatną opiekę medyczną - możliwość rozwoju w renomowanej firmie zadania - posprzedażowa obsługa klientów - realizacja zamówień Klientó...
Pełny opis stanowiska
« poprzednia | Pokazano 1-25 z 27 rezultatów | następna »
Pokaż tylko rezultaty dla: AdministracjamałopolskieKraków